вторник, 18 юни 2013 г.

Facebook стартира потвърждаване за марки, фирми и лични профили

Facebook започва да използва "Потвърждаване" (Verification) за утвърдените компании и марки. Те взаймстват тази функция от Twitter, които я представиха, за първи път, преди около 4 години.

Новите баджовете за потвърждаване във Фейсбук страниците, оставят процеса вътрешен и непознат, отново подражавайки на Туйтър.

Все още не е ясно, защо Facebook прави тази крачка към потвърждаване на брандовете и известните личности, притежаващи голяма аудитория. Единственото ясно нещо е, че от централата на социалната медия планират да започнат активно да прилагат тази нова функция през идните дни. Компанията "автоматично ще потвърди голяма част от страниците, които са с висок риск от недобросъвестно дублиране", както потвърдиха от Фейсбук.

Facebook стартира потвърждаване за марки, фирми и лични профили

Верифицираните страници ще принадлежат на малка група от видни обществени личности (известни личности, журналисти, официални правителствени лица, известни и популярни брандове и компании) притежаващи голяма аудитория.

Социалното и цифрово пронстранство е проблем за много луксозни и утвърдени марки, защото те предпочитат да поддържат ореол на ексклузивност чрез ограничаване на тяхното представяне и достъп до по-голяма публика, която не се включва в целевата група.

Докато потвърдените страници и профили ще добавят подобие на автентичността, марките не са започнали да се молят да бъдат включени в новата функция и не избягвт Facebook, само защото те не разполагат с малка синя значка и отметка до името си в Фейслбук.

От Фейсбук казват, че засега не са срещнали никаква съпротива от брандовете и не се усеща да има пречка пред тях да се включат в инициативата.

Въпреки всичко, някой компании биха могли да се почустват несигурни спрямо процеса на одобряване на потвърждението, още повече че от Facebook не са потвърдили някакви отвърдени критерии за оценка или каква точно е възможността за дадена фирма да кандидатства.

Синята идентифицираща отметка ще се показва във Facebook Timeline, историята, резултатите от търсене, рекламите и когато потребителя посочи с мишката върху името на страницата (компанията, бранда), другаде из сайта. Брандове, които не получат автоматично потвърждение през идните седмици, ще бъдат насочени към помощния център на Фейсбук, където ще бъдат разрешавани проблеми свързани с дублиране на страници.

Няма коментари:

Публикуване на коментар